Primul lucru la care aș dori să fiu atent este calitatea magazinului online. Prin calitate înțeleg o mulțime de factori, să ne uităm la unele dintre ele.
Design și utilizare
Uită-te la magazinul tău online nu din partea proprietarului, ci din partea clientului, poți chiar să-ți pui prietenul în spatele monitorului și să-l rogi să-ți spună ce îi place în design și ce nu. Designul nu ar trebui să fie plictisitor și plictisitor, dar în același timp și foarte colorat, sunt de acord cu premisa: «Gust și culoare, fără tovarăși», dar totuși trebuie să încercați să vă concentrați asupra faptului că clienților dvs. Le place. Dacă aveți un magazin de aparate de uz casnic, nu ar trebui să fie ca și cum nu ar trebui să existe grafică de mașini sau culori, și ar trebui să fie ceva legat de aparate de uz casnic.
Cu designul determinat, acum încercați să faceți o achiziție în propriul magazin online, vedeți cât de bine funcționează și funcționează totul, dacă există întrebări în cap, vedeți neapărat ochii utilizatorului, și nu proprietarul, pentru că persoana care s-a conectat la resursa dvs. pentru prima dată nu știe 100% cum funcționează.
Cât valorează acest articol? Cum se comandă? Cât costă transportul? Cât timp va dura produsul și cum îl pot obține?
Acum, să luăm în considerare recomand
Carte de mărfuri
Placa de produs, această pagină direct cu produsul selectat, în mod natural, ar trebui să fie unic, toate descrierea ar trebui să fie completă, de înaltă calitate, cu grafică, dacă este posibil, cu fișiere video. Fontul, fundalul și orice altceva ar trebui să fie clare și nimic nu ar trebui să interfereze cu studiul și achiziționarea de bunuri.
Conținut
Conținutul trebuie să fie, de asemenea, pe magazinul online, să fie, de exemplu, pe pagini separate, se poate folosi, de asemenea, cheile din nucleul compilat, unii probabil nu au înțeles acum, ceea ce poate fi publicat pe astfel de pagini, acum voi încerca să explic. Continui să dau exemple cu magazinul online de aparate de uz casnic, să spunem că ați creat o pagină internă și ați publicat pe ea conținutul pe tema: «Cum să alegeți un televizor?» Sau «care calculator este cel mai potrivit pentru a studia?» În consecință, obținem conținut destul de relevant pentru magazinul nostru online.
Link-uri, recenzii și Social Media
Arta de a cumpăra link-uri corect nu voi descrie, dar este important să ne amintim că link-urile au încă greutate și importanță, cel mai important lucru nu este să cumpere link-uri agresiv, ci să facă totul fără probleme și într-un mod măsurat. Cumpărați articole și postări tematice cu link-urile dvs., recenzii pe forumuri și mesaje, precum și este posibil la începutul vieții magazinului online să cumpărați comentarii pozitive despre unele bunuri.
Creați grupuri sau conturi în rețelele sociale ale magazinului online, postați în aceste grupuri articole interesante cu link-uri către magazin. Rețelele sociale dau semnale bune pentru motoarele de căutare și afectează în mod pozitiv autoritatea în rezultatele căutării și, de asemenea, vreau să observ dacă magazinul online are un grup sau o comunitate oficială în rețelele sociale, crește încrederea utilizatorilor și evaluatorilor.
În cele din urmă, vreau să dau câteva recomandări simple pentru magazine online, butonul de a cumpăra sau de a adăuga în coș ar trebui să fie întotdeauna aproape de prețul bunurilor, pe contactele paginii (dacă există unul) încercați să indicați cât mai mult posibil detaliile lor de contact, Interacțiunea cu clienții este, de asemenea, un punct foarte important, în acest caz poate ajuta fie consultant online, chat, sau telefon (skype, asaka, etc.) cei. Suport, lăsați pe cei. suportul nu poate funcționa non-stop la tine (în acest caz, specificați orele de lucru), dar, în acest caz, nivelul de încredere crește de mai multe ori decât în cazul în care a fost Nu, deloc.
Comanda dezvoltarea magazinului online poate fi la partenerii nostri - Studio Webmaster