Există două tipuri de optimizare a site-ului, care vor fi discutate în acest articol:
1) optimizarea internă a motorului de căutare
2) optimizarea externă a motorului de căutare
Optimizarea internă poate include următoarele:
- compilarea nucleului semantic al site-ului (selectarea cuvintelor cheie pe care se intenționează promovarea resursei);
<Optimizarea externă este, de fapt, acțiuni care vizează obținerea masei de referință pe o resursă. Există, de asemenea, alte opțiuni, de exemplu: Analiza site-urilor concurente, dar nu vom ridica acest punct.
Cu ceva timp în urmă, optimizarea motorului de căutare a site-ului s-a bazat, de regulă, pe obținerea de link-uri cu ancorele potrivite, care conțineau cuvintele cheie pe care pagina progresează. Optimizatorul avea nevoie de mai multe link-uri decat o resursa competitionala si din surse mai autoritare. Apoi, site-ul promovat sa mutat în partea de sus.
Astăzi, astfel de metode nu funcționează, iar legăturile, din păcate, nu au puterea magică pe care au avut-o odată. Acum trebuie să acordați mai multă atenție optimizării interne, dar uitați de SEO extern, de asemenea, nu recomandăm.
Masa de link-uri poate fi crescută, atât în moduri gratuite, cât și în metode plătite, de exemplu: Cumpărarea de link-uri în schimburi gogetlink-uri sau rotapost. Sunt multe alte resurse, dar prefer să le folosesc. Legăturile sunt temporare și permanente. Vă sfătuiesc să utilizați promovarea, doar link-uri constante.
Pentru persoanele fără experiență, recomandarea este de a începe optimizarea externă cu modalități neplătite, de exemplu: Înregistrarea în profilurile de resurse de încredere, anunțuri de articole pe alte site-uri, schimbul de postări, postări de oaspeți și alte metode de obținere a masei de link-uri. Dar, nu numai creșterea în lista de recuperare a motoarelor de căutare și creșterea prezenței, dar, de asemenea, ajuta la creșterea unor astfel de indicatori, cum ar fi TIC și PR, și încredere în site-ul.
Masa de referință ar trebui să crească treptat, fără a permite creșterea rapidă a legăturilor în volume.
In SEO exista urmatoarele concepte: Link-uri naturale si nenaturale (SEO) care pot identifica motoarele de cautare, ceea ce inseamna ca trebuie sa fii destul de sensibil la subiectul link-urilor de cumparare. Preliminar, avem nevoie de o evaluare detaliată a donatorului.