Internetul este plin de diferite anteturi la articole, note sau mesaje, pentru a atrage cât mai mulți utilizatori, faceți clic pe rezultatul din rezultatele căutării. Dar în tranziție, din ce în ce mai des nu ne satisfacem nevoile, adică titlul ne promite un lucru, iar conținutul său spune celălalt. Desigur, acest rezultat trebuie eliminat și în nici un caz nu trebuie să se străduiască să-l obțină. Mai jos vă voi oferi regulile de bază pentru crearea unei etichete de titlu, dar trebuie să vă amintiți că titlul oricărei pagini de pe resursă ar trebui să se potrivească pe deplin conținutului său.
Titlul limitei de lungime a etichetei
Lungimea recomandată a etichetei de titlu este de 60-70 de caractere, inclusiv spații. În cel mai bun caz, ar trebui să fie de ordinul a 65 de caractere. Tot ce este scris dincolo de simbolul 65 va avea un întreg mai mic pentru motoarele de căutare, iar textul va fi tăiat.
Cuvinte cheie
Ca nu banal și, evident, sună, dar titlul etichetei trebuie să includă fraza cheie de cea mai înaltă frecvență, în raport cu tot conținutul de pe pagină. Nu uitați că ch
Simboluri speciale și separator
Cel mai bine este să nu folosiți caractere speciale în etichete, acestea sunt pur și simplu ignorate de motoarele de căutare, iar utilizatorii nu le introduc. Se recomandă utilizarea separatoarelor, de exemplu, pentru a separa numele mărcii de partea descriptivă, puteți utiliza următoarele caractere: |, :, -, >
În cazuri rare, acestea pot fi combinate, de exemplu: Partea descriptivă: Categoria de produse - produs.
Cuvânt reîncercare
Fiecare cuvânt nu trebuie repetat de mai multe ori, cel mai bine este să faceți totul o singură comandă, astfel încât titlul va fi mult mai ușor de citit pentru utilizator și nu a dormit pentru PS.
Mulți experți spun că cele mai bune practici arată că eticheta de titlu este compilată de conținut, nu la început așa cum mulți o fac. În general, titlul ar trebui să fie lizibil, ușor de înțeles, atractiv, bine convertibil și amintiți-vă, este situat direct în rezultatele căutării.
Optimizarea etichetei H1
În starea cea mai obișnuită și, probabil, ideală, toată lumea obișnuia să presupună că eticheta H1 ar trebui să coincidă cu titlul. Cu toate acestea, de fapt, această practică nu este întotdeauna bună, dar nu recomand să o utilizați și este cel mai bine să faceți diferențe minime. De ce cele minime? deoarece utilizatorul care face clic pe titlu în rezultatele căutării, se așteaptă să vadă materiale similare și, probabil, va începe să se îndoiască, sau se întreabă că va fi afișat destul de diferit pe pagină. Puteți utiliza cuvinte cheie secundare, astfel încât să puteți include cele mai multe cuvinte cheie în conținut, și astfel să faceți pagina mai relevantă.
Pentru site-uri simple și bloguri, vă recomandăm să utilizați eticheta H1 și distincția titlu - numele site-ului sau blog-ului.