Dezvoltare CRM

Creare crm este un pachet software pentru automatizarea interacțiunilor cu clienții sau partenerii. Orice companie comercială stabilă ar trebui să aibă un sistem CRM configurat corespunzător, și cu atât mai mult o organizație de stat sau publică care lucrează cu persoane fizice sau juridice.

Ce rezolvă dezvoltarea crm? Dezvoltarea unui sistem CRM oferă următoarele beneficii:

  • bază de date de încredere a vânzărilor dvs.;
  • monitorizarea procesului;
  • comoditatea de utilizare;
  • productivitatea vânzărilor.

Principalul avantaj de servicii dezvoltare crm implementare, pe care o companie comercială le poate experimenta în doar câteva luni după instalarea/configurarea sistemului și instruirea personalului, este creșterea vânzărilor.

 Acest sistem oferă următoarele solutii crm:

  • automatizează executarea ordinelor și încheierea tranzacțiilor cu urmărirea stării fiecărei poziții specifice;
  • simplificarea fluxului de lucru prin generarea automată de contracte, acte, facturi;
  • menținerea unei baze de date unice cu clienți având informații detaliate despre fiecare contact și istoricul interacțiunilor;
  • automatizarea comunicațiilor cu unificarea tuturor canalelor de comunicare printr-un singur program - de la telefonie vocală și mesaje SMS până la liste de corespondență prin e-mail și comunicare în mesagerie;
  • managementul pâlniei de vânzări cu vizualizarea procesului de afaceri pe etape de lucru cu partenerii - de la primul contact până la încheierea acordului final sau vânzarea;
  • construirea strategiilor de afaceri individuale și politici de marketing în relație cu clienți specifici pe baza analizei financiare sau comportamentale;
  • planificarea pe termen lung a comunicațiilor de afaceri și stabilirea contabilității automate pentru timpul și costul serviciilor furnizate;
  • management automat al personalului cu o evaluare vizuală a performanței fiecăruia dintre manageri pe baza business intelligence, etc.

 Drept urmare, proprietarul afacerii nu va avea frică că:

  • managerul va uita să contacteze un partener sau client;
  • fluctuația personalului va încetini dezvoltarea afacerii;
  • un angajat valoros va renunța și va lua baza de date;
  • scăderea/creșterea eficienței vânzărilor sau a muncii unui angajat va trece neobservată.   

Ce putem face pentru tine

 Să decidem împreună cum să organizăm o implementare crm în afacerea dvs.

Spuneți-ne mai multe detalii despre afacere și vă vom sfătui o solutie crm potrivită. Simțiți-vă liber - suntem mereu bucuroși să vă consiliem cu privire la orice problemă profesională, trebuie doar să ne contactați.

 

Contactați-ne

Lăsați o solicitare și managerul nostru vă va contacta pentru a clarifica detaliile.

Aveți o sarcină tehnică gata făcută? Trimiteţi-o la noi prin e-mail:

example@mail.ru

Doriți să obțineți un răspuns cât mai repede posibil? Sunați, scrieți:

+(373) 68092802